פילאטיס
אפריל 9, 2018
טיפים לתזונה נכונה
אפריל 9, 2018
הצג הכל

פילאטיס להריון

את בהריון? מזל טוב!

היכוני לרכבת ההרים שתלווה אותך בתשעה חודשים הקרובים! מאחלים לך שתהני מכל רגע :)

לא פלא שבשנים האחרונות רופאים ממליצים לתרגל פילאטיס לאורך תקופת ההריון ולאחריה..

אז למה כדאי לתרגל פילאטיס בהריון?
לתרגול פילאטיס בתקופת ההריון יתרונות רבים -
*בזמן הריון ובמיוחד בטרימסטר הראשון הגוף עובר שינויים הורמונליים רבים - השינויים משפיעים באופן פיזי ומנטלי - תרגול פילאטיס גורם לאיזון - השילוב של תנועה ונשימה מחבר לגוף ומרגיע. משקיט את המחשבות וגורם לשקט שמלווה אותך גם לאחר האימון.

*בזמן ההריון מרכז הכובד עובר קדימה כך שלעיתים רבות נוצר עומס על הגב התחתון - פילאטיס מחזק את מרכז הגוף ואת זוקפי הגב, משפר יציבה וגורם לך להתנהל ביומיום בצורה מודעת יותר. השילוב של האימון והמודעות שמשתנה גורמים משחררים את הכאב ומורידים עומסים מיותרים.

*פילאטיס הריון שם דגש על חיזוק רצפת האגן, הנשימות בשילוב הכרות ומודעות להפעלת שרירים עמוקים (בדגש על רצפת האגן) מהווים הכנה אידיאלית ללידה ולזמן ההחלמה שלאחר הלידה.

*פילאטיס הריון מכין אותך לתקופה שלאחר הלידה - יש דגש עיקרי על חיזוק השכמות ורצועת הכתפיים על מנת שיהיה קל יותר לשאת את הבייבי החדש :)

*פילאטיס הריון יקל על חזרה לגוף חטוב ונטול כאבים לאחר הלידה.

* חשוב לציין כי תרגול פילאטיס בהריון שונה מהתרגול הרגיל ושם דגש על הצרכים הייחודיים של גוף האשה בזמן ההריון, אם אינך מנוסה ורוצה להתחיל מומלץ להמתין לסיום הטרימסטר הראשון...

נתראה על המזרן :)

כתבות נוספות:

אפריל 9, 2018

חדר כושר בפלורנטין

יולי 2, 2019

פילאטיס מזרן ומכשירים באנאנדה

אפריל 9, 2018

פילאטיס

אפריל 9, 2018

חכמת יפעת