איינגר יוגה
מרץ 29, 2018
הצג הכל

יוגה להריון



את בהריון? מזל טוב!
אם תרגול יוגה אינו חלק משגרת חייך הגיע הזמן להתחיל! ולכך נועדו שיעורי יוגה להריון :)
בזמן ההריון גופך עובר שינויים רבים - פיזיים ומנטליים. על מנת להקל ולהנות מתקופת ההריון מאוד מומלץ לתרגל במסגרת ייעודית להריון (יוגה להריון/פילאטיס להריון).

בשונה משיעורי סטודיו "רגילים" שיעורי יוגה להריון שמים דגש על הצרכים הייחודיים של גופך.

מערך שיעור יוגה להריון שונה ממערך שיעור רגיל, התרגול מלווה בנשימה ושם דגש על תנוחות מומלצות שיקלו על נשיאת העובר והתנוחות השונות ברחם.

במהלך תקופת ההריון גופך חווה "רכבת הרים" הורמונלית ופיזית - שיעורי יוגה להריון מהווים אי של שקט - חיבור לתחושות השונות והתמודדות קלילה ונוחה יותר. בנוסף שיעורי יוגה להריון מכינים
אותך ללידה ולתקופה שאחרי הלידה. נשים רבות מעידות שתרגול בזמן ההריון הקל באופן משמעותי ושיפר את החוויה.

תרגול יוגה להריון מתבצע בקבוצה שכולה הריוניות, יש עם מי לחלוק ולשתף את התחושות, מחקרים מראים כי תרגול הריון קבוצתי גורם לגוף לשחרר כמות גדולה של אוקטיצין - הורמון האהבה!
יוגה להריון - כל יום שישי בסטודיו אנאנדה (בדרום תל אביב), את השיעורים מלמדת ימית בן סעדון - אשר מגיעה עם ניסיון רב בתחום התנועה (מטפלת בתנועה, מלמדת יוגה נשית, ואמא לשני ילדים).
השיעורים מתאימים לכל הריונית - במהלך הטרימסטר הראשון לא מומלץ להתחיל בפעילות חדשה כיוון שמדובר בתקופה רגישה יותר - מאוד מומלץ משבוע 16 והלאה!
אם את מתרגלת עוד לפני ההריון ניתן להמשיך כרגיל.

כתבות נוספות:

אפריל 9, 2018

פילאטיס שיקומי

מרץ 29, 2018

יוגה נשית

אפריל 9, 2018

חכמת יפעת

יולי 2, 2019

פילאטיס מזרן ומכשירים באנאנדה