איינגר יוגה
מרץ 29, 2018
ויניאסה יוגה
מרץ 29, 2018
הצג הכל

אשטנגה יוגה

שיטת האשטנגה יוגה נחשבת לשיטה הדינמית ביותר מבין השיטות השונות, היא בנויה ממספר סדרות – לכל סדרה יש רצף אסאנות (תנוחות) קבוע, אשר מתבצעות בתיאום עם קצב הנשימה. התרגול שם דגש על זרימה ודינמיות, ולאור הרצף הקבוע עם הזמן מתגבשת יכולת לבצע את האסאנות בצורה מדוייקת בשילוב עם נשימת האוג'אי. במהלך התרגול נוצר חום פנימי בגוף, אשר מעודד את זרימת הדם ובכך מסייע לגוף לטהר את המערכות השונות. התרגול מעודד הזעה וחילוף חומרים מהיר. השיטה מיועדת למי שאוהב לעבוד בקצב מהיר, להזיע, להעלות דופק… מתרגלי השיטה ייהנו מיתרונות רבים ביניהם – חיטוב ועיצוב הגוף, שיפור הגמישות וטיהור רעלים, הגברת זרימת הדם, שיפור סיבולת לב-ריאה, שיפור היציבה, , הורדת מתחים, הצללת התודעה ונפש משוחררת ומאושרת.

כתבות נוספות:

אפריל 9, 2018

פילאטיס

אפריל 9, 2018

חכמת יפעת

אפריל 10, 2018

יוגה או פילאטיס?

אפריל 9, 2018

יוגה אווירית